LOUNA Lab

Palvelun toimitusehdot

Päivitetty 19.5.2021

Yleistä

LOUNA on SYNLAB Suomi Oy:n (2674625-7) ylläpitämä verkkokauppa kuluttaja-asiakkaille ja sen omistama tavaramerkki. Käyttäjää kehotetaan tutustumaan näihin toimitusehtoihin huolellisesti ennen tilauksen tekemistä. Tilauksen tekeminen tarkoittaa tilausehtojen hyväksymistä kulloinkin voimassa olevin ehdoin ja sitoutumista niiden noudattamiseen. SYNLAB Suomi Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta.

LOUNA verkkokauppa ja verkkopalvelu

LOUNA myy tuotteita kuluttaja-asiakkaille. Palvelu on tarjolla suomen ja englannin kielellä. LOUNAn sivusto sisältää myös My LOUNA –palvelun, jonne kirjaudutaan vahvaa tunnistautumista käyttäen. Tilauksen tehtyäsi näet My LOUNAsta tulevat ja menneet ajanvaraukset sekä tulokset.

Käsittelemme meille antamasi tiedot aina luottamuksellisesti. Asiakastietojen ja potilastietojen käsittelystä sekä käyttämistämme evästeistä voit lukea tarkemmin Yksityisyys ja evästeet -osiosta.

Tuotteet ja hinnat

LOUNAn tuotteet ovat veriarvoja mittaavia testejä ja testipaketteja, jotka kertovat hyvinvoinnin tilastasi. Tuotteidemme hinta sisältää kaiken, erillistä palvelumaksua ei siis ole.

Pidätämme oikeuden hintojen muuttamiseen yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Jo tilatut tuotteet ja palvelut toimitetaan tilaushetken mukaisella hinnalla pois lukien teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvat hintojen korjaukset ja tarkistukset. Laboratoriotutkimusten arvonlisävero on 0%.

Tilaaminen

Asiakas voi ostaa tutkimuksia vain itselleen. Asiakas lisää haluamansa tuotteet (yksittäiset tutkimukset ja/tai paketit) ostoskoriin, valitsee itselleen sopivan ajan haluamastaan toimipisteestä ja maksaa koko summan oston yhteydessä. Oston jälkeen asiakas saa sähköpostitse vahvistuksen, jossa kerrotaan ajanvarauksen sekä maksun tiedot. Kuittia ei tarvitse ottaa mukaan käynnille.

Maksaminen ja maksutavat

Hyväksyttyjä maksutapoja verkkokaupassa ovat

  • Verkkomaksu: Nordea, OP, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki)
  • Maksukortti (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express ja Eurocard)
  • MobilePay.

Maksupalveluntarjoana LOUNAn verkkokaupassa on Netaxept (Nets Oy) sekä verkkopankkimaksujen osalta Nets Oy:lle kuuluva Paytrail. Paytrail näkyy myös maksun saajana. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan. Lisää Paytrailin yksityisyydensuojasta voit lukea osoitteesta https://www.paytrail.com/tietosuojaseloste-paytrailin-maksupalvelu.

Nets Oy (y-tunnus: 0107810-9) Teollisuuskatu 21 00510 Helsinki p. 09 69 641

Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7) Innova 2 40100 Jyväskylä p. 020718 1830

Ajanvarauksen siirtäminen, peruminen ja käyttämättä jäänyt ajanvaraus

Voit siirtää tai peruuttaa varaamasi ajan viimeistään tuntia ennen ajanvaraustasi soittamalla LOUNAn asiakaspalveluun numeroon 020 734 1555. Mikäli siirrät tai perut ajanvarauksen, huomioithan, että tilaus tulee kuitenkin käyttää viimeistään yhden vuoden kuluttua tilauspäivästä.

Tulokset ja jatkotoimenpiteet

LOUNAn tulosraportti löytyy My LOUNA –palvelusta, jonne kirjaudutaan käyttäen vahvaa tunnistautumista. Tulosraportti sisältää kuvaukset tutkimuksista, oman tuloksesi, viitearvot sekä ohjeita tulosten tulkintaan. Jos tuloksesi sisältävät viitearvojen ulkopuolella olevia arvoja, olethan yhteydessä lääkäriisi. LOUNA voi antaa vain yleistä ohjeistusta, mutta ei tarjoa lääkärin konsultaatiota tai neuvo jatkotoimenpiteissä tutkimustuloksiin liittyen.

Kaupan peruuttaminen

Tekemälläsi tilauksella on 14 vuorokauden peruutusoikeus tilausvahvistuksen toimittamisesta pois lukien tilanteet, joissa palvelu tai tuote on jo annettu tai olet jättänyt saapumatta varatulle ajalle.

Peruutusilmoitus tehdään sähköpostitse osoitteeseen info@lounalab.fi. Voit joko lähettää saatesanoilla varustettuna edelleen sinulle sähköpostitse toimitetun tilausvahvistuksen tai kirjoittaa sähköpostiin vastaavat tiedot: omat tietosi, tilauksen numero, summa sekä ostopäivämäärä. Peruutus koskee koko tilausta, joten jos haluaisit pitää osan ostamistasi tuotteista, tulee sinun tehdä haluamillesi tuotteille uusi tilaus ja ajanvaraus.

Palautamme maksamasi summan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksen. Summa palautetaan käyttäen samaa maksutapaa kuin mitä käytit maksaessasi.

Käyttämättä jäänyt ajanvaraus

Käyttämättä jääneestä ajanvarauksesta ei hyvitetä maksettua summaa.

Reklamaatio tai kysyttävää?

Voit ottaa meihin yhteyttä joko soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 734 1555 tai sähköpostitse osoitteeseen info@lounalab.fi- Reklamaatio on toimitettava kirjallisesti 14 vuorokauden kuluessa palvelun tai tuotteen toimittamisesta.

Erimielisyydet

Jos tilaukseen liittyvää osapuolten välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Kuluttaja voi viedä erimielisyyden myös Helsingin käräjäoikeuden tai asuinpaikkansa mukaisen käräjäoikeuden ratkaistavaksi.

Tietoa LOUNAsta

LOUNA Lab

Toimipisteet

Yhteystiedot ja palaute

Turvallisuus ja käyttöehdot

Käyttöehdot

Henkilötietojen käsittely

Ota yhteyttä

info@lounalab.fi

0207341555

Asetukset

© 2021 LOUNA Lab. All rights reserved.